Pokladní systém GS5 Classic
Popis
Nabízíme systémová řešení vytvořená Vašemu podnikání na míru. Zde uvedená cena je orientační - cenu stanovujeme induviduálně dle Vašich požadavků.
Pokud máte o tento typ produktu zájem, kontaktujte nás na e-mailu: poradna@mujzisk.cz nebo na telefonním čísle 377 477 728.
Pokladní a informační systém pro samostatnou prodejnu. Váš profesionální nástroj pro objednávky, příjem zboží, řízení prodejních cen, tvorbu prodejních akcí, kontrolu a statistické nástroje.
Vše, co si můžete přát, je na jednom místě. Oborová řešení pro potraviny, restaurace, řeznictví, fastfoody, drogerie, papírnictví, textil a mnoho dalších.
Variabilita pokladního místa je od standardní POS, POS s touch obrazovkou.
Prodejna dále může být rozšířena dle typu prodeje o scannery, mobilní teminály, váhoscannery, váhy s tiskem, pricecheckery, tiskárny čarových kódů a další zařízení. Vítejte ve světě čarových kódů, které jsou vám pomocníkem.
Popis:
- Tvorba číselníků, individuální nastavení pro uživatele týkající se konfigurace zobrazení či funkcionality na různých úrovních
- Plné plánování a monitoring veškerých aktivit uživatelů s využitím nástrojů časových řezů jakožto základní vlastnost systému
- Plné řízení katalogu zboží, služeb, podpora vyšších baleních, variant zboží, složení a alergenů, nutričních hodnot, surovin, receptur a aktivace výroby, řízení partnerů (dodavatelů, odběratelů, výrobců) včetně vazeb na zboží, statistiky týkající se výrobců a mnoho dalších, rozsáhlá podpora komisního zboží
- Řízení cen pro prodejny od plné centrální kontroly přes pásmové ceny až po volné ceny na prodejnách včetně definovaných prodejných akcí z hlediska času (časový interval, vybrané dny, vybrané hodiny), místa, či kontextových slev, kde spouštěčem těchto slev je předem definovaná událost (věrnostní karta, obrat na nákup, 2+1 zdarma, zboží + dárek zdarma a dalších více než 100 událostí). Vazba na věrnostní systém
- Vedení skladového hospodářství a veškerých pohybů (příjem, výdej, transformace, opisy, vlastní spotřeba, příjem a rozbalování sestav...) a automatická a poloautomatická podpora příjmu, a to jak na základě vytvořených objednávek tak elektronických dodacích listů dodavatele, podpora dárkových balíčků
- Tvorba objednávek, a to jak stálých, tak objednávek na základě definovaných podmínek jako je minimální a maximální zásoba, dynamická zásoba definována v počtu dní s ohledem na prodejní akce, závozové dny dodavatele, a dalších, a tak poskytnutí silných nástrojů na optimalizaci skladových zásob, export na dodavatele či komunikace s objednacími systémy třetích stran
- Import a export různých typů dokladů (faktury, dodací listy, objednávky...) v elektronickém formátu s kompletní podporou EDI …
- Široce uživatelsky parametrizovatelné sestavy a statistiky pro vaše správná rozhodnutí ve formátech *.xls, *.pdf a dalších
- Parametrizovatelné pokladní místo, jak co se týče stylu prodeje, tak i nadstavbových funkcionalit (věrnostní systém, složenky, integrovaný sázkový terminál společnosti FORTUNA, platební terminály, motivační prodej, výdej na dodací list, platba v cizích měnách, vlastní rozložení pracovní obrazovky)
- Podpora inventur a nástrojů včetně částečných a kontrolních inventur, standardně za pomocí POS pokladen, zázemí, podpora přenosných terminálů, tvorba inventárních sestav, kontrolních protokolů a záznamů
- Tisk regálových štítků různých formátů a obsahu informací, tisk čarových kódů, automatizované tisky sad regálových štítků z pohledu umístění a akce
- Automatický konec den včetně naplánovaných operací (např. výsledků pomocí SMS, spuštění plánovaných prodejních akcí, automatické zálohování systému)
- Plná integrace s účetními systémy, a to na základě účetních předkontací
- Automatické zálohovaní systému
Pozor! Konečná cena závisí na zvoleném řešení, zde uvedená cena je orientační.
Doba dodání ve dnech | 14 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.