Pokladna KASA FIK 15´´
Popis
Ideální pro maloobchod, restaurace nebo služby
Představená stolní pokladna KASA FIK HIT 15,6″ je stabilní a pohodlná volba pro maloobchod, menší obchůdky a služby. S velkým 15.6″ displejem je ideální pro rychlou reakci na požadavky zákazníků. KASA FIK 15´´ je i skvělou volbou pro restaurace nebo bistra díky svým praktickým funkcím a přehledné obsluze, které zjednodušují každodenní chod podniku.
Akceptujte platby kartou
Pozvedněte své podnikání ještě o level více. KASA FIK HIT 15,6″ může pomocí bluetooth akceptovat platby kartou přes platební terminál SumUp nebo platebním řešením KASA FIK Terminál. Stačí dokoupit designový a jednoduchý platební terminál Sumup a přímo z pokladny můžete evidovat platby hotově i SumUpem. Terminál SumUp se prodává samostatně.
Pokladnu lze přímo propojit s těmito platebnímu terminály:
- ČSOB
- Komerční banky
- Raiffeisen banky (REVO)
- Moneta
- Unicredit
- Besteron
- PapayaPOS
- SumUp
V čem je KASA FIK lepší než konkurence
- Zařízení je kompletní pokladna s externí termotiskárnou
- Vlastní vývojový team aplikace i Backoffice
- Garance legislativní funkčnosti a aktualizací, včetně změn daňových zákonů
- Už nic nemusíte přikupovat, nevyžaduje PC ani další jiné zařízení
- Telefonická podpora všem našim zákazníkům
- Garance spokojenosti – pokud nebudete do 14 dnů od koupě spokojeni, můžete pokladnu bez udání důvodu vrátit
- Záruka 24 měsíců bez dalších podmínek – zařízení měníme za nové
Vzdálená správa pokladny
Pokladna může zůstat na provozovně a vy budete mít i tak dokonalý přehled. Program PREMIUM nabízí možnost propojení pokladny s backoffice systémem, který umožňuje okamžitou online kontrolu vašeho podnikání. Dělejte exporty dat, změny v položkách i skladech nebo prohlížejte statistiky z pohodlí domova či kanceláře. Kdykoliv budete vědět, co se na provozovně děje.
Balení obsahuje
- Dotykové zařízení Android s 15.6′ obrazovkou, WiFi, Bluetooth, LAN
- Externí tiskárnu 80mm USB s řezačkou
- Garanci legislativní připravenosti a aktualizace v případě změn zákona, DPH atd.
- 1 pokladní kotouček do rozjezdu
- Možnost rozšíření o další funkce a příslušenství (ruční čtečka, pokladní zásuvka, platební terminál…)
Technické parametry setu
- Dotykový 15.6″ displej
- Externí 80 mm termotiskárna
- Wifi+LAN+Bluetooth
- Zákaznický displej 10 palců
- Rychlý procesor ARM cortex 2.0Ghz (quad core)
- Kapacita paměti 8GB
- 2GB RAM
- 4 jádrový procesor
- Android OS 11
- Možnost rozšíření o nové funkce i příslušenství
Funkce aplikace STANDARD
- Neomezeně účtenek
- Prodejních položek v ceníku: 2.000
- Prodej na skupiny
- Prodej na položky
- Hotovosti
- Platební kartou
- Stravenkami
- Flexi-pass
- Kupóny a šeky
- Podpora plátce i neplátce DPH
- Historie účtenek
- Přehledy prodeje
- Tisk účtenek v souladu se zákonem
- Storno platby
- Poznámky k účtence
- Zasílání účtenek v elektronické formě emailem
- Směnný provoz a výstup pro účetní
- Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti
- Evidence pokladních příjmů a výdajů a stavu pokladny
- Pokladní kniha
- Evidence zákazníků
- Nastavení slevy na položku nebo účet
- Detailní přehledy prodeje
- Podpora směnného provozu
- Tisk loga na účtence
- Podpora cizích měn EUR
- Přihlašování zaměstnanců: 3
- Propojení s platebním terminálem SumUp
- atd.
Funkce aplikace PREMIUM
- Neomezeně účtenek
- Prodejních položek v ceníku: 10.000
- Prodej na skupiny
- Prodej na položky
- Hotovosti
- Platební kartou
- Stravenkami
- Flexi-pass
- Kupóny a šeky
- Podpora plátce i neplátce DPH
- Historie účtenek
- Přehledy prodeje
- Tisk účtenek v souladu se zákonem
- Storno platby
- Poznámky k účtence
- Zasílání účtenek v elektronické formě emailem
- Směnný provoz a výstup pro účetní
- Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti
- Evidence pokladních příjmů a výdajů a stavu pokladny
- Detailní přehledy prodeje
- Podpora směnného provozu
- Tisk loga na účtence
- Podpora cizích měn
- Online záloha dat. Možnost online archivace dat a zálohy dat emailem
- Pokladní kniha, denní uzávěrky
- Evidence platby kartou, stravenkami, šeky
- Evidence zákazníků
- Přihlašování zaměstnanců, evidence docházky
- Čárové kódy, QR kódy, vážený EAN
- Vystavení dodacích listů
- Komisní, bazarový prodej
- Evidence vratných obalů
- Cenové hladiny A,B,C
- Velkoobchodní režim bez DPH
- Grafická mapa stolů
- Tisk objednávek do kuchyně nebo na bar
- Skladové hospodářství, receptury, odtěžování
- Evidence tady/ s sebou
- Evidence spotřební daně
- Vzdálená správa pokladny
- Export dát do CSV, Excel i Pohoda
- Mobilní prodej
- atd.
Programy STANDARD nebo PREMIUM
- Standard - měsíční paušál je za 399,- Kč bez DPH
- Premium - měsíční paušál je za 899,- Kč bez DPH
Pozor! Předplatíte- li si na rok dopředu získáte 15% slevu
Speciální režimy prodeje
Pokud je Váš prodej specifický, myslíme na Vás. Pokladna umožňuje evidovat EET tržby i následujících speciálních případech:
- Stavebníci ocení možnost fakturovat v režimu přenesené daňové povinnost
- Prodejci bazarového a komisního zboží mohou na zařízení evidovat DPH ve zvláštním režimu
- Taxikáři automaticky přepočítávají ceny na km při zadání částky dle ceníku
- Prodejci zlata mohou hlásit tržby bez DPH a evidovat spotřebu suroviny přímo v aplikaci
- Velkoobchodní firmy mohou přímo zadávat úhrady faktury a dodacích listů bez DPH, tak jak jsou zvyklí
- Prodejci vratných obalů mohou správně zaúčtovávat obaly se správným hlášení DPH
- Prodejci poukazů a předplacených kreditů mohou správně hlásit částky na Fin. správy jako zúčtování s pozdějším čerpáním, dle metodiky FS
- Přeshraniční prodejci mohou prodávat v cizích měnách EUR, PLN apod.
- Prodej v pověření nebo zastoupení
- ... a mnoho dalšího
Expedujeme v nejkratším možném termínu.
Termín dodání ve dnech |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.